Ga naar de inhoud

Bent u huurder bij Bright Wonen? Gebruik dan het overlastformulier in huurdersportaal Mijn Bright Wonen, anders kunnen wij uw klacht niet in behandeling nemen.
In Mijn Bright Wonen worden uw adres- en persoonsgegevens automatisch ingevuld. 

Woont u in een koopwoning en heeft u overlast van een van onze huurders? Leest u eerst nog even de stappen hoe u wellicht zelf de overlast kunt oplossen. Lukt dit niet? Vul dan onderstaand formulier in. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

  1. Vertel de overlastgever op een rustige en vriendelijke manier waar u precies last van heeft en/of welke geluiden u hoort. Probeer samen tot een oplossing te komen.
  2. Leidt het gesprek niet tot resultaat schakel dan Buurtbemiddeling in.
  3. Krijgt u begeleiding van een hulpverlener (bijvoorbeeld GGZ of het Stadsteam) meld de overlast dan ook aan uw begeleider.
  4. Heeft u de stappen 1 en 2 al gezet en is de situatie onhoudbaar? Bel dan de politie op 0900 - xxxx. In geval van een calamiteit belt u altijd 112.
  5. Houdt de overlast na stap 4 nog steeds aan? Vult u dan het overlastformulier in. 
Gegevens melder overlast
Van wie heeft u overlast?
Wat voor klachten ervaart u?



















Verdere informatie over uw overlastmelding